€150.00 – €480.00 excl. btw
Hoe beoordelen uw klanten een afhandeling van schade?
Uw klant heeft schade. Een belangrijk moment voor uw kantoor. Want juist dan kunt u uw meerwaarde laten zien. Het correct en tijdig afhandelen van deze schade is dus van belang. En het onderhouden van de juiste contacten met uw klant hierover.
Een schademoment is dus hét moment waarop u zich wilt profileren naar uw klant. Is de klant tevreden? Door de klant dit zelf uit te laten spreken, realiseert hij zich nog eens extra hoe belangrijk en fijn uw dienstverlening is.
Bureau DFO helpt u bij de evaluatie van de schadeafwikkeling. We hebben voor u een korte online vragenlijst ontwikkeld die u uw klanten na een schadeafhandeling meteen kunt mailen. Deze vragenlijst bevat 12 aspecten over het proces van de schadeafhandeling. U klant geeft aan waar hij wel, of eventueel niet tevreden over is. Na afloop van de onderzoeksperiode vervaardigt Bureau DFO een rapportage voor u. Daarin ziet u waar uw sterktes en zwaktes zitten.
Is een klant specifiek ergens niet tevreden over en wenst deze contact met u, dan ontvangt u hier direct een melding van zodat u als kantoor hierop kunt reageren.
U kunt kiezen uit 3 verschillende opties wat betreft aantal rapportages per jaar: 1x per half jaar, 1x per kwartaal of 1x per maand. Hieronder zijn de bijbehorende jaarlijkse kosten per optie weergegeven.
De genoemde bedragen zijn exclusief btw. De rapportages worden digitaal verstuurd, dus er is geen sprake van verzendkosten.